fredag

Fant endelig noen fliser som jeg likte.




Endelig har vi tatt fatt på kjøkkenet igjen. Nå skal det gjøres ferdig, og gubben har kommer godt i gang med å legge fliser i dag, han er så flink.



Morgendagen går nok med før han er ferdig med fuging og silikonering. Jeg blir sendt på Ikea for å handle mere eik. Ellers blir det mest opprydding og vasking på meg akkurat nu.


Det skal opp hylle på begge sidene av ventilatoren og eik dekksider settes på veggen bak. Da tror jeg det blir flott.









Vinduet er ikke byttet enda det skal byttes med ett med sprosser ,gubben har tegnet et par forslag som vi vurderer. Er litt redd dette kan bli litt mye, kanskje bare ett kryss i den nederste delen. Vinduet bestiller vi ubehandlet, så tenker jeg at jeg beiser det med eik-beis.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails