fredag

Godt Nyttår- Klar Ferdig Gå



Da var det et nytt år med nye muligheter. Jeg prøver igjen jeg, staker ut en ny vei uten han, legger han fra meg atter en gang. Jada de som kjenner meg vet jeg har klart det før. Mitt problem er ikke å klare å slutte, men å la være å begynne igjen. jeg nyter å ikke være avhengig, livet blir så mye enklere. Pusten blir mye lettere å det å gå i bakker er ikke lenger noe problem. Men du vet når det har gått 1 mnd eller 3 så tror jeg at jeg har full kontroll og kan ta en til festbruk. Å jo da det går bra noen ganger, men så blir det en til kaffen når noen som også er avhengig kommer innom på besøk. Dette er nok argumenetet til heile slekta om koffer æ aldri klar å slutt

Men nå er det 1 januar og jeg nekter atter en gang å bruke så mye penger på noe så unyttig. Huset er fullt av snop nå, det tenker jeg kan være med å hjelpe meg de første dagene, fritt for å bare trykke innpå. Så nå skal jeg blogge litt om hva jeg pruker mine røykepenger til, kanskje det kan hjelpe meg til å holde ut et liv uten han........klokkken er nå 19.04 og jeg har allerede spart en femtilapp

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails