tirsdag


Grusomme Søppeldunker


Hva skal man gjøre med alle disse grusomme søppeldunkene vi har plassert utenfor husene våre?


De er jo bare grusomme og digre da, må de være så svære. Jeg foreslo for min mann at han kunne bygge et stativ av treverk til våre dunker.
Men jeg ser for meg at der bør være plass til 2 store, en til restavfall og en til papp. Ellers kan vi nøye oss med noen mindre til bio, glass/metall, plast og farlig avfall. Men hvordan er det da, hvis jeg bare lager meg et eget system. Henter de søpla mi da eller skal de ha den i sånne beholdere med hjul på for at de skal hente den.
Noen som har noen gode forslag eller vet noe mer om saken så hører jeg gjerne fra deg

2 kommentarer:

Love Peace Pionies sa...

uff ja de derre dunkene altså. de ødelegger hele fasaden...
takk for koselig besøk på bloggen min:)
ha en fin kveld
klemmer

My home is my Castle sa...

hei og tusen takk for den flotte hilsenen din inne på bloggen min :)
Tror ikke jeg har vært her inne før, men kommer helt sikkert tilbake :)
Nydelige lister du har fått opp !!

Jammen er du flink som har sluttet å røyke. Beundrer alle som klarer det !!!

Ha en fin dag videre :)
Klem,Kari

Related Posts with Thumbnails