tirsdag

Råtøffe trekk- i stedet for røyk


Jada fortsatt røykfri og da har man straks litt mere penger å bruke på andre ting. De koster sånn ca 2 kartonger med røyk for 4 stykker, å tenk så mye lenger jeg har glede av dem enn røyken da. Disse trekkene kom jeg over på en annen blogg, og synes de var bare nydelige.



Så i dag bar det avgårde til Living for å shoppe trekk, linfarvede hadde jeg bestemt meg for. Men de måtte nok desverre bestilles var ikke levering før mars/ april. Da rekker jeg vel å bli helt ferdig med malingen på kjøkkenet til de kommer. Lameller hadde de desverre ikke på butikken i Bærum, så de får vente til det blir oslotur. Det var i grunn litt nedtur, var ikke klar over at det bare var møbler i butikken i Bærum.

1 kommentar:

Smineset sa...

Hellu!!! Så arti at du ha blogg!! Gratulerer med røykeslutt! Flink!

Når det gjelder grå hår må jeg nok ta på meg skylda for ett eller to av dine (ikke fler!). Tror vi nettopp hadde lært å gå... hihi ;-)

Klem

Related Posts with Thumbnails