tirsdag

Vinterhage med spisestue

Da er vi i gang med vår nye hagestue, hvor vi også skal ha spisestue. Dette rommet blir rett ved siden av kjøkkenet og vi tenker at vi vil ha spisestue der. I tilleg skal det bli plass til ett par godstoler og en flott peis.
Nå er bare råbygget ferdig men jeg planlegger innredning. Lurer litt på om jeg skal sette opp en vegg med tapet som ser ut som stein på den eneste veggen som blir.


Eller skal jeg gå for en tapet som er ved struktur fra Tapethuset som heter New England. Jeg føler at jeg må ta hensyn til steinveggen i kjøkkenet, da den vil ses fra spisestuen

her ett tilbakeblikk fra kjøkkenet hvor flisene ses


Tror nok den med ved struktur er favoritt så langt, får vel tenke på det i ett par dager. 

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails