lørdag

Helg

Så ble det helg og jeg har kommet til femte dagen. Må innrømme at jeg sliter med å klare å spise denne dritten Fedon Lindberg har fått laget. Skjønner mer og mer hvorfor hun på klinikken var så opptatt av å fortelle at de ikje tjente penger på produktene. Men ut fra hva produktene inneholder har jeg kommet fram til lavkarbo og lavt innhold av calorier i tilellegg. Så i går ble det Chorizo og gauda til kvelds, salat til lunch, pannekake til frokost og en paprikasnack til ettermiddagen. Den er faktisk ikke så verst, ikke like god som potetløv, men den går. Barene går også ned. I dag lagde gubben men en omelett med løk,champignon og paprika stekt i litt olje, tilsatt vann. Smakte himmelsk. Blir litt mer Pepsi Max enn anbefalt, men ikke så mye da jeg fyller glasset med isbiterførst. I kveld skal vi ha reker. Gubben får kose seg med brød og majones, jeg får nøye meg med rekene i litt salat.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails