søndag

Vektnedgang

juhu nå er jeg i gang. Nedgang på 3 til 5 kg første uken. Litt usikker på vekta, da jeg ikke veide meg hjemme. Så er 5 kg fra sist jeg veide meg hjemme, eller 3 kg fra vekta på E2.
Uansett happy happy, men drittlei dårlig mat. Så nå er mine lavkarbobrød i ovnen, og til middag i dag var det lammeskive med blomkål og champignonsaus. Bare en lammeskive og ikke så mye saus, må tenke litt på caloriene også, ikke bare på karbohydratene. Men nå spiser jeg ikke noe som inneholder over 10 gram karbohydrater pr.hundre gram. Frokost i dag var en omelett 1,5 egg med litt (30 gram) tørrstekt bacon og champignon/løk. Ett måltid med  Fedon bar, det holder i massevis. Plages litt med løs mage, og svetter, men det er sommer og varmt.
I morgen planlegger jeg
Frokost 1 skive med kyllingpålegg og tomat agurk
Lunch salat med reker
Mellommåltid Fedon bar
Middag ovnsbakt Lyr med blomkålmos og brokkoli
Kvelds paprikasnaks fra Fedon
God natt😜

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails