søndag

Glassveranda ble Spisestue

Her har vi fått oss ett herlig rom hvor vi kan nyte maten så vel som utsikten. En praktisk liten vitrinekrok inneholder alt vi trenger av dekketøy. I tillegg har vi ett integrert kjøleskap og ett vitrineskap for drikkevarer. 

Kjøkkeninnredningen er kjøpt på IKEA, men benkeplaten er kjøpt hos Scan Granitt i Sandefjord. Vinskapet fant jeg på Finn.no. Tapeten fant jeg på Monter og gulvet er kjøpt hor Fargerike Gjert her i byen.

En liten kosekrok ble det også plass til Ellers er det møbler og interiør som jeg hadde fra før. Noe kjøpt selv og noe fikk jeg til min 50 årsdag. Kurvstolene vil nok bli byttet ut etter hvert og muligens spisebordet. Men spisestustolene er jeg så glad i at dem beholder jeg nok
.
Har alltid ønsket meg en ekte krystallkrone og endelig nå er den min. Funnet på finn.no den også så slapp jeg unna litt billigere;-)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails