onsdag

Dag 2

Så kom man i ketose allerede på dag to, våknet med hodepine og det er ett tradisjonelt tegn. Gårdagen ble tragisk etter hvert som jeg måtte teste forskjellige retter. Men jeg holdt ut, og bare kosa meg på kvelden med mitt ene glass med Pepsi Max.
Til lunch i går ble det omelett, usj den var ikke mye god. Men med godt med løk, champignon og paprika og salat til så gikk den ned. Så ble det pannekake til middag, ikke noe høydere men med en anelse stevia på så gikk den ned. På kvelden tenkte jeg og kose meg med en capposhino, usj er det mulig? Den var så grusom at jeg er utrolig glad jeg bare kjøpte en eske. Blir nok vanlig kaffe på meg i framtiden. Jaja kom med gjennom gårdagen å er nå klar for dag 2. Med de erfaringene jeg gjorde i går så startet dagen i dag med en pannekake, i dag tilsatte jeg litt seltin og litt stevia. Joda det hjalp den gikk ned rimelig greit, vann til. Så nå skal jeg lage meg en kopp grønn te og kose meg,

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails